Kinderdagverblijf de Toverfluit is het Klantvriendelijkste Kinderdagverblijf van Nederland!

 

Voor het derde jaar op rij is Kinderopvang de Toverfluit genomineerd voor een Opiness Award. Afgelopen maandag was het dan zover, de uitslag werd bekend gemaakt: Kinderopvang de Toverfluit mag zich wederom het Klantvriendelijkste Kinderdagverblijf van Nederland noemen! Dit blijkt uit een analyse van 1.200 reviews door reviewplatform Opiness in samenwerking met onderzoeksbureau Tevreden.nl die nog eens 6.133 meningen analyseerden. De Toverfluit heeft meer dan 50 reviews ontvangen in de afgelopen weken.

 

Bij Kinderopvang de Toverfluit maken we ruim 4 jaar gebruik van kinderopvang.tevreden.nl om inzicht te krijgen in de tevredenheid van onze ouders.   Vanuit onze visie willen wij allemaal tevreden kinderen, tevreden ouders, tevreden collega’s en graag zelf tevreden zijn! Maar tevreden is een gevoel dat je krijgt als alles is zoals je wenst. Dat gevoel ervaart iedereen (kinderen, ouders en collega’s) verschillend vanuit hun eigen belevingswereld. Denk bijvoorbeeld aan gerust, blij, content. En niet vergeten: geluk, er schik in hebben en erover in je sas zijn. Kortom al met al is het een fijn gevoel! Samen met het team hebben wij daar een bijdrage aan geleverd om onze kinderen, ouders en collega’s dat heerlijke gevoel te geven!

We blijven het doorlopend tevredenheidonderzoek als bijdrage van de kwaliteit waarborgen en de reviews zijn een mooi compliment. Je krijgt als organisatie namelijk inzichtelijk wat ouders belangrijk vinden, wat je kwaliteiten zijn en wat zij graag anders zien.

Wij zijn ontzettend verrast met deze Award en willen alle ouders bedanken voor hun bijdrage!

Belangrijke instanties:

Kinderdagverblijf De Toverfluit | Akkerseweg 11b | 5321 HG, Hedel  |  Telefoon: 073-5994­593  |  info@kdvtoverfluit.nl